fbpx

Epapuošalai

Prekių pristatymas ir grąžinimas

 

1. Prekių pristatymo terminai

  • Prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo įsigijimo.
  • Prekių užsakymo trukmė gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.
  • Didžiųjų švenčių metu dėl padidėjusio siuntų skaičiaus prekės gali keliauti ilgiau.

2. Pristatymo kaina

  • Pristatymas Lietuvos teritorijoje:
  • LP Express paštomatu kaina – 2,00 Eu
  • Omniva paštomatu kaina – 2,50 Eu
  • Lietuvos Pašto registruota siunta kaina – 3,00 Eu
  • Užsakymai nuo 20 Eu pristatomi nemokamai.

 

  • Pristatymas į užsienio valstybes
  • Pristatymo kaina ir laikas derinami individualiai.
  • Dėl pristatymo į užsienį prašome rašyti info@epapuosalai.lt

 

3. Siuntos sekimas

  • Visos Epapuosalai.lt siuntos yra registruotos.
  • Elektroniniu paštu klientui pateikiamas siuntos sekimo kodas ir instrukcijos, kur klientas gali stebėti savo siuntą.
  • Jeigu siuntos sekimo informacijos klientas negavo, prašome kreiptis info@epapuosalai.lt

 

4. Pristatymo kontaktinė informacija

  • Visais su pristatymu susijusiais klausimais prašome kreiptis nurodytais kontaktais – info@epapuosalai.lt, +370606 71767.
  • Tais atvejais, kai Epapuošalai su pristatymu susijusių klausimų išspręsti negali, prašome kreiptis nurodytais vežėjų kontaktais:
  • LP Express ir Lietuvos Pašto klientų aptarnavimo skyrius, tel. 1842, iš užsienio +37052 333060
  • Omniva klientų aptarnavimo skyrius, tel. 8700 55077, info@omniva.lt

 

5. Grąžinimai ir keitimai

  • Kiekvienam Epapuošalai klientui suteikiama 30 dienų grąžinimo ir keitimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
  • Norint grąžinti ar pakeisti tinkamos kokybės prekę būtina:
  • Iš anksto susisiekti el. paštu  info@epapuosalai.lt ir informuoti apie norimą grąžinimą ar keitimą. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo ar keitimo, prekės atgal nepriimamos ir pinigai negrąžinami.
  • Nurodyti priežastį ir pateikti pirkimo įrodymą.
  • Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

6. Atsakomybė už netinkamą pristatymą

  • Epapuošalai neprisiima atsakomybės tai atvejais, kai prekė nebuvo pristatyta arba buvo pristatyta neteisingu adresu dėl kliento klaidingai nurodyto pristatymo adreso. Jei prekė turi būti siunčiama pakartotinai klientui, siuntimo mokesčius apmoka klientas.
  • Tais atvejais, kai prekė pristatyta netinkamos būklės dėl vežėjo kaltės, nuostoliai klientui atlyginami abipusiu susitarimu. Prekė gali būti keičiama arba pirkėjui gali būti grąžinami pinigai už prekę.

7. Susisiekite su mumis

 

 

Pirkinių krepšelis
0Shares
Scroll to Top